Det lider mot vinter

Shit! November måste nog vara en av de tråkigaste månaderna som finns. Det är mörkt när man går upp och mörkt när man går och lägger sig. Det blir bara kallare och kallare ute.
 Jag skulle gärna tillbringa vinterhalvåret utomlands men som tur är slipper jag ju iallafall en månad. Det börjar dra ihop sig nu, tre veckor kvar bara innan jag lämnar Sverige. Idag har jag bara suttit framför tv och haft allmänt tråkigt men det kanske inte är så konstigt att man blir slö och trött när mörkret ligger på.

Kommentarer
Postat av: momo

Hallå! Vad du klagar! Du har ju i alla fall en härlig semester att se fram emot. Komma hem o göra alla oss blekisar avundsjuka med din solbränna. Det en annan kan "se fram emot" är julstädning o laga massa mat o hitta på julklappar o hitta allt julpynt och....och.....

2011-11-02 @ 13:46:26
Postat av: momo

Hallå! Vad du klagar! Du har ju i alla fall en härlig semester att se fram emot. Komma hem o göra alla oss blekisar avundsjuka med din solbränna. Det en annan kan "se fram emot" är julstädning o laga massa mat o hitta på julklappar o hitta allt julpynt och....och.....

2011-11-02 @ 13:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0