Kusinträff

Hej! Sitter nu hos moster och mina älskade kusiner Wilma Elin och Clara. Vi är helt slut i halsen efter att ha sjungit karaoke för fulla munnar. Elin hade bakat en jättegod sockerkaka som hon bjöd på och kaffe stog moster Terese för. Nu har Wilma åkt på bio och jag sitter här med Elin som sitter och äter lite kvällsmat. Hon knaprade precis i sig en paprika pga att hon inte orkade göra sallad. Imorgon är det den 25 Januari och lite cash ska komma in på kontot. Det ska bli skönt att se lönen rulla in så man kan gå ut och shoppa shoppa igen. Sedan är det bara 2 veckor kvar innan jag fyller 20 och jag vet inte vad jag ska önska mig. Nu ska jag fortsätta vara  social med moster och kusiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0