Bilfärd för hela slanten

Idag tog jag en lång bilfärd ner till Mariestad där jag fick lite mat hos farmor och farfar. Därefter åkte jag och gratulerade morfar som fyllde 86 år idag. Det var så otroligt roligt att träffa släkten efter en månads resa och berätta om äventyret i Filippinerna. Sedan när jag kom hem till stan igen så åkte jag och Sandra Rågård till Mc Donalds och käka lite. Sedan satt vi och snackade lite om allt möjligt. Efter 5 timmar körde personalen iväg oss eftersom dem skulle stänga precis. När jag äntligen satte mig framför datorn så skriver en granne och frågar om jag kan hämta honom från en fest så ut igen bara och frysa igen. Nu äntligen är jag hemma igen och hoppas på att slippa åka ut med bilen igen. God natt folket nu ska jag sova efter den långa dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0