Juldagen

Gårdagen var underbar. Tomten kom och jag fick bla ett grymt snyggt ljudsystem och en pastamaskin. På kvällen körde vi tävling i couronne där vi var 2 lag. När kl var 3 på natten så kände vi att det vat tid för att krypa till kojs. Vaknade vid 12 idag och tog lite rester av julmaten som frukost. Nu sitter jag och kollar på lite film på tv. Det är ju bäst att passa på när det går så många bra runt jul såsom Ensam hemma, Shrek och många andra. Funderar på att ta mig en flötig pizza ikväll bara för att liksom. Ska nog boka en tågbiljett hem till stan på onsdag också så jag är hemma lagom till nyår. Vart det blir fest vet jag inte än så vi får väl se vad högtiden bjuder på. Jag hoppas ni alla haft en underbar julafton och fått det ni önskat er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0