Hjärtligt välkomna till min nystartade blogg

Hej! Mitt namn är Adam och varmt välkommna till min blogg. Jag är 19 år och bosatt i Mariestad. Jag bestämde mig i väldigt tidig ålder för att utbilda mig till kock på Vänergymnasiet i Mariestad. Jag älskar att resa, laga mat och träffa nya människor. Jag är alltid glad och älskar att prata med folk. Musik lyssnar jag på dagligen o de varierar kraftigt beroende på vilket humör jag är på. Jag älskar sjölivet och att vara ute i naturen inspirerar mig. Min dröm är att en dag öppna en egen restaurang någonstans i Usa.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej jag heter Adam är 19år, är lång med kort blont hår. Jag är bosat i Mariestad stad har glimten i ögat och är alltid glad ^^.... nu orkar jag inte vara mer poetisk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0