Hösten 2010

Under hösten årskursen efter var det då tid för praktik igen och jag hade åter igen svårt att veta vart jag ville vara.
Lärarna var på Mig långt i förväg och sa att jag var tvungen att komma på nåt ställe snart om jag inte ville vara kvar i skolan och praktisera .

jag kom till slut på vart jag ville vara. Jag valde då Church Street Saloon i Gävle där jag tidigare varit och ätit. Jag var där under sex veckor och fick sedan sommarjobb där. När man kommer in på restaurangen så får man den gammla vilda västern känslan tillbaka. Serveringspersonalen hälsar en välkommen och portionerna är enorma.

För alla er som älskar mexikansk mat så rekomenderar jag verkligen Church Street. Jag kan garantera att ni inte går hungriga därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0