När längtan blir för stor

God eftermiddag alla läsare!


Jag blev så glad igår kväll när jag såg hur många besökare som verkligen hittat hit. Det ger mig såklart stor motivation till att fortsätta blogga. Idag är det exakt en månad kvar tills jag sticker till Filippinerna och är borta en månad. Det ska självklart bli skönt att få lite semester men också få lite ny inspiration av den annorlunda kulturen som är där.


 Jag har varit där en gång tidigare men det var för ca två år sedan och jag längtar redan tillbaka. Skönt att slippa den kalla vintern också haha. När jag var där sist så blev det ju att man bara sprang igenom allt eftersom allt var nytt. Men denna gången ska jag verkligen se mig omkring och upptäcka allt nytt som finns som tex alla underbara stränder som finns i närheten och såklart alla restauranger och nattklubbar. Tar såklart med mig datorn så jag kan blogga om allt som händer.

Kommentarer
Postat av: Yendri

- jag vill också slippa vintern..

2011-10-19 @ 17:39:37
URL: http://yendri.bloggplatsen.se
Postat av: Robin

Kul att du bloggar

2011-10-20 @ 18:44:04
Postat av: Adam J

S gör det då :D

R Tack så mycket :)

2011-10-20 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0