Slitsam dag

Hej alla läsare!
 Dagen har spenderats i bilen tillsammans med mamma. Först blev det thaibuffe där vi åt och drack jättegott. Därefter var det tid för att åka och handla blommor till hennes jobb. Självklart blev det jag som fick göra grovjobbet och släpa runt och lämna alla blommor på de olika avdelningarna. Sedan tog jag bilen hem och han precis komma innanför dörren när jag kom på att jag hade glömt att handla mat inför kvällen så då fick jag dra på mig jackan igen och bege mig ut till bilen igen. När man sedan åter igen var hemma så hann jag sätta mig en timme så ringde mamma och bad att jag skulle hämta henne från jobbet. När jag hämtat henne och såg fram emot att komma hem så ber hon att vi ska åka förbi biltema och köpa någon arbetslampa så klockan hinner rulla på ytterligare. Väl hemma här nu så hinner jag äntligen blogga och detta var min slitsamma vardag god kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj oj vad det är synd om dig... ;) /mamma

2011-10-31 @ 17:59:28
Postat av: momo

Måste väl ändå kännas bra att ha gjort ett rejält dagsverk. Kram

2011-10-31 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0