Melodifestivalen 2012

God kväll allesammans. Har inte hunnit med att blogga idag för har haft fullt upp med att packa inför flytten. Idag har jag varit hos farmor och farfar hela dagen och ätit mat och umgåtts lite. Nu har jag precis tittat på melodifestivalen. Sonja Aldén är såklart min största favorit för kvällen som var helt otroligt överlägsen med låten I din himmel. Jag hörde henne första gången när hon slog igenom med låten för att du finns och har sedan dess alltid gillat hennes musik. Det var riktigt roligt att få se henne i tv igen. Därimot vet jag inte riktigt vad resten av svenska folket har för smak som inte röstade vidare henne men får anta att det är för att hon sjunger på svenska och kanske då inte har så stor chans utanför Sverige. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0