Vardagslyx

Nu är jag hemkommen från restaurangbesöket med mamma. Helhetsupplevelsen var riktigt bra. Vi blev först visade till vårat bord precig intill fönstret med utsikt mot vattnet. Sedan började vi beställa och jag valde att ta en kräftröra på toast som förätt. Efter det så tog jag en tournedo med en jättegod pepparsås och mamma tog någon random kycklingfilé. Innan vi fick in förätten så fick vi in lite bröd med något riktigt gott kryddsmör av nåt slag. När vi sedan fick in varmrätterna så var vi riktigt nöjda både jag och mamma. Köttet var så mört att jag kunde dela det jättelätt. Imellanåt så kom både kyparen och kocken och frågade om maten smakade bra. Vi blev ordentligt omhändertagna och inte speciellt dyrt heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0