Fyndigt värre!

Igår fuckade min mobil upp totalt och ville inte reagera när jag satte i laddaren så kände mig riktigt jävla handikappad. Jag åkte till Norlanders och frågade om de kunde prova med en annan laddare men det blev ingen raktion där heller så de rådde mig att lämna in den och betala 500 kr för undersökning och sen ytterligare pengar för att fixa felet. Sen provade jag en polares batteri som funkade perfekt så idag åkte jag tillbaka till Norlanders som sa att de kunde beställa hem ett batteri åt mig för 400 kr. Jag frågade om det kunde fixa det lite snabbt eftersom jag behöver mobilen och då gick den jag pratade med in på lager och hittade ett begagnat batteri men som funkade perfekt så fick köpa det för endast 50 kr. Alltid roligt att fynda saker och speciellt när det inte blir så fasligt dyrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0