kvällsbloggning

Cha Cha världen. Idag blev det ett riktigt glidarpass! Vaknade av väckarklockan kl 06.00 och slummrade vidare tills klockan va 07.15 då jag stack mot bussen.

Väl på jobbet så fick jag börja med att preppa dagens lunch som idag bestog av kallrökt lax och kycklinglår i tomatsås(mums mums). Sedan va det typ två timmars övertid men kändes bara bra typ så vid 18.30 stämplade jag äntligen ut.

Eftersom jag inte hade nån skjuds hem förän kl 20.00 så satte jag mig på Olearys och tog en Cola och lite popcorn i väntan på att Nisse skulle sluta som hade bil.

Nu sitter jag i stugan med gänget och glor på Noll Tollerans med Johan Falk och ska snart sova för att imorgon göra ett nytt arbetspass. God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0