TAGGA TAGGA

Hej! Var längesedan jag bloggade nu känner jag men har haft så otroligt mycket på jobbet så har helt enkelt inte hunnit med. Anyway så går allt bara bra och jag är fortfarande kvar på Grinda och kör för fullt. Är så grymt taggad också för idag är det exakt 9 dagar kvar tills jag ska få se Gyllene Tider Live som jag senaste gjorde för ca 15 år sedan. Det va en av de första konserter jag var på, Minns att den va på Skövde Arene och i år ska jag få stå på samma arena igen så ska försöka att få en plats längst fram. Nu har jag iallafall jobb tors till sön så ska nog lägga mig rätt så tidigt idag. Kommer antagligen mycket folk i helgen då det är lite aktivitetsdagar här på Grinda med lite vattensporter o grillning och lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0